Aktualności
Dzisiaj jest 19 sierpnia 2019    |   
OSTRZEŻENIE NUMER 128/III/2019

OSTRZEŻENIE NUMER 128/III/2019

OSTRZEŻENIE NUMER 128/III/2019BURZE Z GRADEM, INTENSYWNE OPADY DESZCZU   Stopień zagrożenia:...

Zapytanie ofertowe

Powiat Opolski zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na opracowanie "Opinii stanu...

Informacja o stwierdzeniu na terenie gminy Józefów nad Wisłą wystąpienia ASF u dzika

Informacja o stwierdzeniu na terenie gminy Józefów nad Wisłą wystąpienia ASF u dzika

Powiatowy Lekarz Weterynarii w Opolu Lubelskim informuje o stwierdzeniu na terenie gminy Józefów...

  • OSTRZEŻENIE NUMER 128/III/2019

    OSTRZEŻENIE NUMER 128/III/2019

  • Zapytanie ofertowe

  • Ostrzeżenie meteorologiczne nr 55

    Ostrzeżenie meteorologiczne nr 55

  • Informacja o stwierdzeniu na terenie gminy Józefów nad Wisłą wystąpienia ASF u dzika

    Informacja o stwierdzeniu na terenie gminy...

  • Ostrzeżenie meteorologiczne nr 54

    Ostrzeżenie meteorologiczne nr 54

program pos banner ogolny 750x200

Aktualności

Powiatowy Rzecznik Konsumentów informuje

fotoW związku ze zmianą na stanowisku Powiatowy Rzecznik Konsumentów od dnia 11 grudnia 2018 roku funkcję tą pełni:Radca Prawny Pani Magdalena Piech. Powiatowy Rzecznik Konsumentów przyjmuję w każdy wtorek w pokoju 310 w godzinach 8 - 16 ul. Lubelska 4, Opole Lubelskie (dotyczy miesiąca grudzień 2018) tel. 81 827 61 21.

Do zadań rzecznika konsumentów w szczególności należy:

1) zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów;
2) składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów;
3) występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów;
4) współdziałanie z właściwymi miejscowo delegaturami Urzędu, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi,
5) możliwość wytaczania powództw na rzecz konsumentów oraz wstępowanie za ich zgodą do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesów konsumentów.

Przedsiębiorca, do którego zwrócił się rzecznik konsumentów, jest obowiązany udzielić rzecznikowi wyjaśnień i informacji będących przedmiotem wystąpienia oraz ustosunkować się do uwag i opinii rzecznika.

Elektroniczny Dziennik Ustaw

fb

Przydatne Linki

Dowód Rejestracyjny

Prawo jazdy

historia_pojazdu1

cepik


obywatel

budowlane abc

gn

zbiorki

PCZK ostrzega

 Mapa zagrożeń na drogach wojewódzkich Lubelszczyzny ISOK Logo

pogodynka

rso pr

 

 

 

 

ikona4 wczk