Aktualności
Dzisiaj jest 24 marca 2019    |   
I Posiedzenie Rady Muzeum przy Muzeum Regionalnym w Kluczkowicach

I Posiedzenie Rady Muzeum przy Muzeum Regionalnym w Kluczkowicach

15 marca 2019 r. w Pałacu Jana Kleniewskiego w  Kluczkowicach odbyło się I Posiedzenie...

Zapytanie ofertowe

Zapytanie ofertowe

Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów dydaktycznych do zajęć "Nowoczesny fryzjer -...

Drugi pisemny przetarg ofertowy na sprzedaż  majątku ruchomego

Drugi pisemny przetarg ofertowy na sprzedaż majątku ruchomego

Starostwo Powiatowe w Opolu Lubelskim ogłasza drugi pisemny przetarg ofertowy na sprzedaż...

  • Świat oczami dziecka

    Świat oczami dziecka

  • Pokazy uzbrojenia wojskowego na Lubelszczyźnie

    Pokazy uzbrojenia wojskowego na Lubelszczyźnie

  • I Posiedzenie Rady Muzeum przy Muzeum Regionalnym w Kluczkowicach

    I Posiedzenie Rady Muzeum przy Muzeum...

  • Zapytanie ofertowe

    Zapytanie ofertowe

  • Drugi pisemny przetarg ofertowy na sprzedaż  majątku ruchomego

    Drugi pisemny przetarg ofertowy na sprzedaż ...

program pos banner ogolny 750x200

Aktualności

Powiatowy Rzecznik Konsumentów informuje

fotoW związku ze zmianą na stanowisku Powiatowy Rzecznik Konsumentów od dnia 11 grudnia 2018 roku funkcję tą pełni:Radca Prawny Pani Magdalena Piech. Powiatowy Rzecznik Konsumentów przyjmuję w każdy wtorek w pokoju 310 w godzinach 8 - 16 ul. Lubelska 4, Opole Lubelskie (dotyczy miesiąca grudzień 2018) tel. 81 827 61 21.

Do zadań rzecznika konsumentów w szczególności należy:

1) zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów;
2) składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów;
3) występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów;
4) współdziałanie z właściwymi miejscowo delegaturami Urzędu, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi,
5) możliwość wytaczania powództw na rzecz konsumentów oraz wstępowanie za ich zgodą do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesów konsumentów.

Przedsiębiorca, do którego zwrócił się rzecznik konsumentów, jest obowiązany udzielić rzecznikowi wyjaśnień i informacji będących przedmiotem wystąpienia oraz ustosunkować się do uwag i opinii rzecznika.

Elektroniczny Dziennik Ustaw

fb

Przydatne Linki

Dowód Rejestracyjny

Prawo jazdy

historia_pojazdu1

cepik


obywatel

budowlane abc

gn

zbiorki

PCZK ostrzega

 Mapa zagrożeń na drogach wojewódzkich Lubelszczyzny ISOK Logo

pogodynka

rso pr

 

 

 

 

ikona4 wczk